Saturday, November 14, 2009

我爱的人不爱我,爱我的人我不爱他

爱情是这样的吗??
突然觉得爱情是个没有保障的东西..
很久没有让人疼爱的感觉..
突然想要有..可是他告诉我,我们不可能了..
为什么呢??我不敢问他..
可能种种因素吧...
不想逼这段感情开始...
其实我也懂我们不能长久的...
可是我身边的朋友都常跟我说:
"不愿天长地久,只愿曾经拥有"..
终于,我终于跟他表白了...
可是答案并不是我想要的!!
可能一路走来我都是一霜情愿吧...
但没关系了...
至少懂得他真正的在想什么...
可能他的关心让我觉得他有在喜欢我吧...
但现在我懂了,明白了...
我也不会再这样下去了...
其实我也觉得我很花心..
等下喜欢这个,等下那个...
吃力啦!!
但我又不是没人追..都不懂在愁些什么啦...
目前椐我说知,追求我的还蛮多...
可是我却不喜欢他们啦!!
没感觉啦~
帅的有,有钱的都有,疼我的都有...
我都不懂我要的是什么...
深奥咯!!
but start from today,i will try to find my true love..
i will not give up "love" in this world !!
but i believe "yuan Fen"...
so i will not force the "yuan fen" come...
just take it easy...
don1 think more about it...
just feel if u fall in love with a person not love you,
you will very suffer!!!
so dun think about him n others d la!!
i wan enjoy my single's life now...
i will wait my true love after 3 years...
0g0s 2012 i wait the days coming...
i love u,the days...
i hope i will get a guy who really respect,sayang n
who really know "menghargai" me wan !!
i love u more than i love myself..
Time : 03.03PM & 14 Nov 2009

No comments:

Post a Comment